fredag 7 maj 2010

Skaparlust

Då jag har äran att känna Panduros nya bloggredaktör, var jag ju förstås tvungen att kolla in denna mysiga blogg.

Jag tycker egentligen att det är kul och mysigt att pyssla även om jag inte alltid är den mest kreativa kanske. Men den största anledningen till att det inte blir av, beror på tidsbrist.
Har under en längre tid tänkt sy ett lapptäcke till I som han kan ha som överkast sin säng och nu när jag hittat alla dessa underbara tyger, så känner jag mig supersugen på att sätta mig framför maskinen.

I har paxat detta härliga retrotyg och vill ha nya gardiner. Kanske skulle jag matcha detta som en del av lapptäcket också?



Ett måste till E´s framtida rum.



Ytterliggare två tyger som är underbara.




Bilderna är lånade av www.pandurohobby.se

1 kommentar:

Åsa sa...

åh tack för tips. Det gröna var verkligen såå härligt. *Vill också ha* och passande nog har vi inte hunnit sätta upp gardiner i ena tjejens nya rum. Hurra. / Åsa