onsdag 5 maj 2010

Mysonsdag

Min kära "gamla" (hon är yngre än mig) korridorskompis med dotter har varit och hälsat på. Vår story började som korridorskompisar, men det har utvecklats till såååå mycket mer. Ingen är gladare än jag att hon förra sommaren flyttade några mil närmre. Och det finns fler av mina fina vänner norröver i landet som gärna får ta efter!

Hon och dottern L gjorde min dag till en mysig sådan och sonen min tyckte det var super att leka med L. Jag är rätt säker på att hon fick nåt nytt hyss med sig från honom i "ryggsäcken" :-) Han föreslog bla att de själva skulle gå till lekplatsen "utan mammorna" Det blev inget med det, men dock en tur dit i vårt sällskap.


Tack tjejer, för en härlig dag!

Bilderna får inte kopieras eller användas utan min tillåtelse

2 kommentarer:

Anonym sa...

Får se om det fungerar att lämna en kommentar?

TITTILINA sa...

Jajamänsan. Det inger lite hopp det här!